Καινοτόμος στη διακίνηση και εμπορία υγρών καυσίμων, διαθέτοντας συσσωρευμένη γνώση ετών της νησιωτικής αγοράς, που πρωτίστως απευθύνεται, η ΑΡΓΩ εγκαινίασε τον Αύγουστο του έτους 1998 το νεότευκτο Δεξαμενόπλοιο – Οχηματαγωγό Χρυσάνθη νηολογίου Πειραιά 10661.

Πρόκειται για ένα πλοίο ειδικού προορισμού ελληνικής κατασκευής, το οποίο συνδυάζει τρεις λειτουργίες. Διαθέτει τέτοια τεχνικά χαρακτηριστικά ώστε να λειτουργεί ταυτόχρονα ως δεξαμενόπλοιο μεταφοράς καθαρών προϊόντων (coaster oil product carrier), οχηματαγωγό μεταφοράς βυτιοφόρων υγρών καυσίμων και μεταφοράς βυτιοφόρων υγραερίου ή και φιαλών υγραερίου και μίγματος αυτού σε φορτηγό (Ro-Ro). Είναι μία πλωτή εγκατάσταση με σύγχρονα γεμιστήρια που βρίσκονται στο γκαράζ του πλοίου από όπου φορτώνονται τα βυτιοφόρα για να εκτελέσουν τις παραγγελίες των πελατών της εταιρίας.


Το έτος που κατασκευάστηκε το πλοίο, 1998, όχι μόνο δεν υπήρχε όμοιο του στον παγκόσμιο χώρο, αλλά οι Ελληνικές Αρχές δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία ώστε να μπορέσουν να το χαρακτηρίσουν με ένα από τους τύπους των εμπορικών πλοίων που μέχρι τότε κατασκευάζονταν μέσα στα πλαίσια της παραδοσιακής ναυτιλίας.

Είναι σημαντικό να ειπωθεί, και είμαστε υπερήφανοι για αυτό, πως η ΑΡΓΩ Α.Ε. είναι αυτή που από το 1998 εγκαθιδρύει νέα πλέον δεδομένα στη διακίνηση και εμπορία υγρών καυσίμων στα ελληνικά νησιά. Εισάγει στην παγκόσμια ναυτιλία το νέο τύπο πλοίου δεξαμενόπλοιο - οχηματαγωγό που στο παρελθόν δεν υπήρξε και τον οποίο μετά από περίπου οκτώ (8) χρόνια άρχισαν να αντιγράφουν άλλες ελληνικές εταιρίες πετρελαιοειδών.

Στιγμές Αργώ

Blender

Blender

Yπερσύγχρονo blender με διπλό αισθητήρα μέτρησης Συνέχεια

Automation

Βυτιοφόρα της Αργώ

Εξειδικευμένο λογισμικό αυτοματοποίησης blending Συνέχεια